Aktualna pogoda
w Iwkowej

Temp

25°C

Wiatr

12 km/h

Aktualności

KOMUNIKAT Naczelnik Urzędu Skarbowego w Brzesku

KOMUNIKAT  Naczelnik Urzędu Skarbowego w Brzesku

 

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Brzesku przypomina, że preferowana forma kontaktu z urzędem skarbowym to załatwianie spraw online. W tym celu należy odwiedzić stronę:

https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/.

e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.

Należy się zalogować używając następujących dostępnych kanałów autoryzacji:

Warto zwrócić uwagę, że systematycznie wzrasta ilość usług oferowanych przez e-Urząd Skarbowy.

 

W ostatnim czasie uruchomiono kilka nowych funkcjonalności m.in.:

1. dostęp do konta organizacji bez względu na ich formę prawną, np. spółek kapitałowych, osobowych, stowarzyszeń, fundacji, spółdzielni i grup kapitałowych,

2. możliwość wysyłania dokumentów PCC-3, SD-Z2, SD-3, NIP-2, NIP-7 i NIP-8.

3. podgląd listy aktów notarialnych, których podatnik jest stroną,

4. możliwość wydruku deklaracji, które podatnik złożył drogą elektroniczną (historia 5 lat wstecz).

Ponadto w dalszym ciągu można korzystać z wielu dotychczasowych usług na e-Urzędzie Skarbowym, m.in. można:

- uzyskać bezpłatnie zaświadczenia,

- złożyć aktualizację danych na druku ZAP-3, można złożyć do urzędu skarbowego pismo ogólne w dowolnej sprawie,

- złożyć wniosek o zaliczenie nadpłaty lub zwrotu podatku na poczet innych zobowiązań jak również pismo w sprawie wyjaśnienia przeznaczenia wpłaty,

- złożyć pismo w sprawie czynnego żalu,

- uzyskać informację o mandatach i punktach karnych,

 

W przypadku potrzeby osobistej wizyty w urzędzie skarbowym Krajowa Administracja Skarbowa zaprasza do rezerwacji wizyty na stronie www.podatki.gov.pl – zakładka „umów wizytę w urzędzie skarbowym” w prawym górnym rogu.

 

Umówienie wizyty pozwala szybko i komfortowo załatwić sprawy w urzędzie, bez kolejek i z zachowaniem środków bezpieczeństwa. System rezerwacji jest przyjazny
i wymaga tylko kilku „kliknięć”:

1. Wybór właściwego urzędu i sprawy do załatwienia

2. Wybór daty i godziny wizyty

3. Podanie danych osobowych

Potwierdzenie terminu wizyty system wyśle na podany adres e-mail. Będzie w nim też wskazane konkretne stanowisko/pokój.

 

Usługa „Umów wizytę w urzędzie skarbowym” i nowy model obsługi podatników zostały wprowadzone w urzędach skarbowych w ubiegłym roku. Zapewnia większy komfort załatwiania spraw i bezpieczeństwo podatników i pracowników.

 

Wizyty nie trzeba umawiać, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na kopii w punkcie podawczym.

Wróć